onsdag 6. mai 2009

I wanna go shoe-shopping...

Jeg trenger svarte converse nå...

Jeg savner mine gamle, men de er jo ødelagt...

Og selv om jeg har hvite og røde converse...

Og en trillion andre sko...Vel kanskje ikke en trillion daaa!Og foresten kan man aldri få nok sko...


Så er det noe med svarte converse...

De passer til alt, og er noen vakre skapninger...


Ja!!Jeg synes sko er vakre skapninger, og har en spesiell greie for converse sko!!


Så neste gang det triller penger inn på min (stakkars) konto, så er det på tide med en liten gave til myself...


Oh yess <3


2 kommentarer:

  1. Jeg har svarte Converse, helt svarte, så de er svartere enn de på bildet:-) Svarte Converse er kule Converse;-)

    Klem fra Gard

    SvarSlett
  2. Alle converse er kule converse :p
    Nesten da hvertfall!!

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger...