torsdag 7. mai 2009

Snørr, snørr gå din vei...

Jada, ekkel overskrift...I know!!

Men seriøst...
Hodet mitt er full av det(snørr altså), og akkurat nå hadde jeg hatt stort behov for at hjernecellene mine kunne ha fått lov til å ha hodet mitt i fred...
Jeg trenger nemlig hver eneste lille hjernecelle, og da spesielt de som er gode på tall!
For i morgen er en slags mareritt-dag for meg, vi har heldagsprøve i matte...Og jeg og matte, vi er ikke bestevenner akkurat!
Jeg er rimelig sikker på at jeg har noe sånt som tall-dysleksi altså...

Og så da...I dag som jeg lissom trenger at hjernen min skal virke optimalt, så bestemmer kroppen seg for å bli syk!!Ehh, hallo kropp!!Du kunne ikke ha venta til i morra da...??

Så nå sitter jeg her...
Med vondt i hodet,
vondt i halsen,
vondt i kroppen,
og overproduksjon av snørr...

Herlig!!!

Og i stedet for å kunne ligge under teppet på sofaen, og se på tv og synes synd på meg selv...
Så blir det meg og matteboka...

I know...Syte-innlegg...
Men innimellom når jeg er syk, synes jeg synd på meg selv...Og da syter jeg!
Deal with it <3

I morra er det helg, og nå skal jeg skru inn positive tanker om det...At etter 5 timer matte i morra, kan jeg slappe av hele helga!

Ah, what more can a girl wish for...??

2 kommentarer:

  1. Jeg er også syk, og har matteprøve i hele boka i morgen - uten hjelpemidler! Det vil si at jeg liksom skal kunne alt mulig uten å kikke i regelboka mi eller bruke kalkulator. Blir spennende.

    Forskjellen på meg og deg er derimot at jeg har gitt opp å øve, og heller tar det som det kommer. Når det er sagt er jeg ganske flink på matte så lenge jeg kan bruke hjelpemidler, så jeg beholder nok 5'ern min nesten uansett hva slags karakter jeg får på prøva i morgen.

    Lykke til og stå på :D

    SvarSlett
  2. Vi hadde også sånn hele boka opplegg...2 timer uten hjelpemidler og 3 timer med.For første gang i mitt liv satt jeg hele tida ut og tror jeg kicka tall-dysleksien i rævva :p Altså jeg får nok ikke en 5'er, men jeg er godt fornøyd med min egen prestasjon :)

    Håper det gikk bra med deg også :D

    SvarSlett

Hyggelige tilbakemeldinger...