onsdag 29. april 2009

Når hodet er både tomt og fullt på en gang...

Jeg leser til historieprøve...
Kjempe-leser lissom...
For vi skal ha prøve i morra, og jeg har lissom ikke hatt tid før i dag til å sette meg ned å lese...
Og i vanlig god Renate-spirit, så gjør vi ting i siste liten!
Det er en ting jeg stadig sier til meg selv at jeg MÅ bli bedre på, slutte og utsette alt til siste liten...Da blir det bare stress...Men jeg tror jeg bare er sånn, gjør det hver gang!
*Gotta learn to love it*

Ah, jeg orker snart ikke mer...
Hodet mitt føles tomt nå, selv om det også føles tettpakka av informasjon om den kalde krigen...

Kan hodet bli så fullt at det rett og slett går litt i sånn hvile-modus??
For å rydde opp og sortere litt i hyllene lissom...
For når jeg prøver å sjeke om jeg kan noe nå såå...Ja, det skjer lissom nesten ikke noe...

Bortsett fra at "AXE" sangen går på repeat i hodet mitt...

"I look good in leather"

Hvorfor nå lissom...?
Hvorfor får jeg alltid de sangene jeg ikke liker på hjernen, når det passer dårligst?

Well, nok filosofering...Og lesing...
Jeg skal satse på at hjernen min rydder i hyllene, og at jeg kan mer enn jeg tror!

Og så skal jeg gå og krype inntil kjæresten...
Yess <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger...