mandag 27. april 2009

Be the change, you want to see in the world...

Ah, people...
Hear my cry lissom...

Jeg har bare en ting eller to jeg ønsker å rydde opp i...

1. Jeg er da IKKE homo fordi det er så jævla moderne!
Nå har jeg jo ikke sagt enda da at jeg er skeiv(og stolt av det), selv om jeg var treg til å komme ut, så har jeg ikke kommet ut nå fordi det er "in" å være homo...

Og ikke er det en fase heller...

Så jeg kommer til å fortsette å være homo jeg, selv om noen sier neste år at det å være skeiv er "so last year"...For tenk!!

2. Barnet mitt er da for all del IKKE handikappet!
Noe hun da burde vært i følge den flotte uttalelsn til "Fritt ord"-vinner; Nina Karin Monsen, som påstår å si at lesbiske får handikappede barn.
Det må være noe av det dummeste jeg har hørt i hele mitt liv...
For en steinalder-uttalelse...

"Slike kvinner nedverdiger seg selv og sine barn"

Takk for den lissom...

Fint at verden utvikler seg, og at vi får mer aksept...
Men noen mennesker har dessverre fortsatt hjernen sin i steinalderen...


Men ihvertfall...
Be the change you want to see in the world...

Oppfør deg slik du vil at det skal være, og hev hodet over mennesker som sier ting de ikke vet noe om...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger...