torsdag 30. april 2009

Lykke er...

Lykke er varme dager, sol og 30-something grader på verandaen min...
Lykke er pledd og pute, bok og bikini for å prøve å bli beige istedet for hvit...
Lykke er kule solbriller og hullete olabukse...
Lykke er å gå ut i t-skjorte og spise soft-is med hele ansiktet...
Lykke er solbrent kjæreste med morsomme skiller...
Lykke er fornøyde barn som koser seg ute...
Lykke er sol-olje kald brus og røyk...
Lykke er jordbær og melon og grillmat...

...


Denne tida på året er best!
Jeg digger tanken på at sommeren nærmer seg, jeg bare elsker vår og sommer...
Tror det er de årstidene som får meg til å føle meg mest levende...Som får meg til å smile mest, og virkelig mene det. Jeg elsker vår-og sommerklær, solbriller og søte sko...
"I wanna go shoe-shopping"

...

Livet er best akkurat nå...
Jeg har den beste kjæresten <3
Den søteste dattera <3

Og det er sol <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger...