lørdag 6. juni 2009

Jeg vil ha nytt blekk på min kropp...

...Fordi det er topp!!

Seriously...I love tattoos <3



Men jeg har dessverre ikke økonomi til å alltid tattovere det jeg vil, hvor jeg vil, når jeg vil...
Også tenker jeg meg alltid godt om før jeg tar en tattovering...



Men nå er det for lenge siden...Way to long!



Så jeg tenker, små tanker som surrer i mitt hode...
At...Juni...Skattepenger = Blekk...? Ja as!



Jeg får sånn skikkelig tattoo-craving innimellom...
Sprøtt, nesten som å ha litt lyst på en røyk...
Men kroppen min vil ikke ha nikotin...
Den vil ha blekk...



Så som enhver kvinne, med respekt for sin kropp...
Så blir jeg jo nødt til å gi kroppen det den vil ha...


Soon body, soon <3



Og da blir det stjerner...
Jeg liker stjerner...Så det så...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige tilbakemeldinger...